loading...
پی سی نیمباز
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 134 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

با این روش میشه گفت میتونین یه منشی تلفنی برای خودتون در  nimbuzz بگذارید به این صورت که وقتی نمیتوانید به  pm دیگران جوابدهید مثل وقتی که بیرون هستید یا خواب یا…. وقتی کسی به شما  pm میدهدbombus  جوابی که شما برایش تعریف کرده اید را نمایش میدهد .

 

 

Lustige-uhr2-[YekMobile_com]

admin بازدید : 105 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

شاید شما نیز تا به حال نام Nimbuzz را شنیده باشید،مسنجری که با دارا بودن بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر یکی از موفق ترین برنامه های ارتباطی به شمار میرود.
این مسنجر که تا کنون برای همه ی پلتفرم های موبایل عرضه شده است یکی از کم هزینه ترین مسنجر ها نیز به شما میرود که  میتواند باعث صرفه جویی در هزینه های ارتباط شما با دوستان و آشنایانتان شود.
برخی از امکانات مسنجر Nimbuzz:
-داشتن صد ها چتروم ایرانی و خارجی برای چت با سایر مردم جهان
-امکان ارسال و دریافت انواع فایل نظیر عکس،فیلم،موسیقی و… در چت با دوستان
-امکان برقراری تماس کاملا رایگان با دوستان
-سرعت بسیار بالا
-هزینه های کم
-قابلیت شناسایی خودکار آشنایان شما که از نیمباز استفاده میکنند
-امکان اضافه کردن حساب های Gmail,Yahoo messenger,Live,Facebook و…
-امکان جستجوی هوشمند در میان کاربران نیمباز جهت یافتن آشنایان
و…

پیشنهاد ما به شما این است جهت دریافت آخرین نسخه ی مسنجر فوق العاده محبوب نیمباز برای اندروید از پی سی نیمباز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 مسنجر بی نظیر Nimbuzz اندروید


 

 

 
admin بازدید : 131 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

Nimbuzz نام مسنجری فوق العاده محبوب و معروف در سراسر جهان میباشد که در ایران نیز کاربران به طور گسترده ای از آن استفاده میکنند و به جرئت فراگیر ترین نرم افزار چت در ایران را میتوان نیمباز معرفی کرد
علی رغم موجود بودن امکانات بالا و استاندارد در نیمباز،شاید بتوان دلایل اصلی برتری آن نسبت به سایر مسنجر های رقیبش را دو ویژگی کاربردی آن است;داشتن چت روم های مختلف و پشتیبانی از همه ی سیستم عامل ها.(حتی پشتیبانی از جاوا و ویندوز)
در این پست از پی سی نیمباز به ارائه ی ورژنی تمام فارسی از این مسنجر محبوب پرداخته ایم که شما قادرید با استفاده از آن در محیطی فارسی به چت کردن مشغول شوید.
نکته۱: قابل ذکر است این نیمباز نسخه ۲٫۵٫۲ این مسنجر میباشد که فارسی شده است و شما همواره میتوانید جدیدترین و آخرین نسخه ی آن (با زبان اصلی یعنی انگلیسی) را از اینجا دانلود کنید.
نکته ۲: پس از نسخه ۲٫۵٫۲ (نسخه ی پیش رو) طراحی نیمباز به طور کامل و اساسی دچار تغییر شد و در نتیجه این نیمباز برای کسانی که طراحی کلاسیک نیمباز را به طراحی ورژن های جدیدش ترجیح میدهند گزینه ای کاملأ مناسب به شمار میرود.
براى مشاهده ی تصاویری از محیط نیمباز فارسی و دانلود آن برای اندروید از میهن دروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

دانلود نیمباز فارسی برای اندروید


دانلود نیمباز فارسی برای اندروید

دانلود نیمباز فارسی برای اندروید

admin بازدید : 121 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

در این پست از سایت p30nimbuzz قصد معرفی یک نرم افزار فوق العاده با اینترفیس بسیار زیبا که می توان آن را جایگزین کامل نرم افزار Viber دانست را داریم . LINE Free Calls & Messages نرم افزاری است با بیش از ۳۴ میلیون کاربر در سراسر جهان که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی ، اس ام اس و حتی تماس های تلفنی را از طریق اندروید برایتان فراهم می آورد . این نرم افزار که هم اکنون در صدر جدول برنامه های رایگان در کشورهایی نظیر ژاپن ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، تایوان ، تایلند ، مالزی ، ماکائو و ترکیه می باشد . در لیست کشورهای تحت ساپورت این نرم افزار ، نام کشور عزیزمان ایران هم به چشم می خورد . 

 LINE Free Calls & Messages 3.9.3 (2)

امکانات این اپلیکیشن فوق العاده تنها به موارد ذکر شده محدود نمی گردد چرا که با استفاده از آن خواهید توانست تصاویر خود را به سادگی ارسال کنید و یا با ساخت یا پیوستن به گروه های چت رومی که بیش از ۱۰۰ نفر در آنها حضور دارند از این امکانات بهره مند شوید . - اگر مایلید برای تماس های خود هزینه ای پرداخت نکنید؟ اگر تعداد پیامک هایتان زیاد است و هزینه بالایی را متحمل می شوید؟

 

برنامه LINE را دانلود کنید. این برنامه با بهره گیری یک طراحی حرفه ای و جالب امکان ارسال پیامک و تماس گرفتن به صورت رایگان را برای شما فراهم می کند. برنامه فوق هم اکنون در بسیاری از کشور های جهان مورد استفاده قرار می گیرد از قبیل:  ژاپن، تایوان، اسپانیا، روسیه، هنگ کنگ، تایلند، سنگاپور، مالزی، ماکائو، سوئیس، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و ایران عزیزمان که می توانید آخرین نسخه از این نرم افزار فوق العاده را از ادامه مطلب قابل دانلود است . 

ویژگی های بسیار جالب نرم افزار : 

** تماس صوتی کاملا رایگان
** اینترفیس فوق العاده زیبا و دلنشین
** تحویل سریع
** کیفیت صدای بالا
** لذت بردن از صحبت کردن
** قابلیت ارسال عکس و ویدیو به مخاطبین
** به اشتراک گذاری تمام لحظات خود با دوستان
** پیامک از طریق اینترنت به جای صرف کردن وقت برای دادن ایمیل
** زیبا و کار آمد
** shake کردن دو طرف از طریق تکان دادن گوشی آندرویدی به صورت هم زمان
** برقراری ارتباط با تمامی سیستم عامل هایی که لاین را بر روی گوشی نصب کرده اند
** اخذ رتبه ۱ در میان سایر نرم افزار های آندرویدی تماس رایگان

تغییرات :

** اضافه شدن تماس اینترنتی در کشورهای Japan, Mexico, Peru, the Philippines, Spain, Thailand, and the U.S.A
** رفع مشکلات

نکته بسیار مهم : از یک شماره برای ساخت دو اکانت استفاده نکنید ، در این صورت در نرم افزار دائما به ارور System Error بر خواهید خورد و هر دو اکانت غیر قابل استفاده است .

irangame بازدید : 174 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

aMozeSh Online Shodan ba TalkonauT varede barname shode account type: in gozine ra roye jabbergharar dahid jid: ID khod be hamrahe @nimbuzz.com masalan call*nimbuzz----rejoiner*call@nimbuzz.com password: password iditon your mobile number: shomare telefone hamrahen masalan+98935******* mitonid shomare nadid faghat +98 bezarid nokte: in barname id haye shologho nemikhone mesle (*-!) AZ INA DG

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 642
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 1118
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 244
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 637
  • بازدید ماه : 637
  • بازدید سال : 45,934
  • بازدید کلی : 336,228
  • کدهای اختصاصی