loading...
پی سی نیمباز
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 150 پنجشنبه 07 آبان 1394 نظرات (0)

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PC

 

:: Pro Evolution Soccer 2016 RELOADED For PC ::

فوتبال حرفه ای یا Pro Evolution Soccer در سال ۲۰۱۶ از جدیدترین نسخه ی بازی پر طرفدار خود یعنی فوتبال حرفه ای پرده برداری کرد و با رفع مشکلات سال گذشته ، بازی قدرتمند تری را روانه بازار بزرگ بازی های کامپیوتری کرد. سال ۲۰۱۶ بیستمین سال فعالیت شرکت بزرگ کونامی برای منتشر کردن فوتبال حرفه ای است و بازی PES 2016 توسط موتور بازی‌سازی فاکس اِنجین توسعه داده شده ، همان موتوری که بازی مورد انتظار Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain نیز بر پایه آن ساخته شده است.

admin بازدید : 100 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی کامپیوتر The Witcher Adventure Game

بازی کامپیوتر The Witcher Adventure Game یکی از بازی های سبک ماجرایی و استراتژیک است که توسط CD Projekt RED و Can Explode طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی CD Projekt RED برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . بازی این اجرازه را به پلیر می دهد تا در نقش چهار شخصیت متفاوت که از کتاب ها و بازی ها ویرئویی انتخاب شده اند به ایفای نقش بپردازند . Geralt گرالت قاتل هیولاها , Triss Merigold , Yarpen Zigrin جنگجو کوتوله ها و Dandelion شاعر رندانه , چهار شخصیتی هستند که (بیشتر…)

admin بازدید : 119 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Unity فرقه قاتلین اتحاد

بازی کامپیوتر Assassins Creed Unity یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Ubisoft طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC و کنسول های نسل هشتم به بازار عرضه شد . بازی در قرن 18 و در کشور فرانسه و در بحبوحه انقلاب بزرگ آن کشور روایت می شود . کاراکتر اصلی بازی فردی به نام Arno Dorian آرنو دوریان است . از سالیان دور خانواده آرنو یکی از اعضای اساسین ها محسوب می شدند (بیشتر…)

admin بازدید : 77 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی Dead Rising 3 برای کامپیوتر

بازی کامپیوتر Dead Rising 3 یکی از بازی های اکشن و سبک بقا می باشد که توسط استودیو Capcom Vancouver طراحی و ساخته شده و به تازگی برای پلتفرم PC توسط کمپانی Capcom منتشر شده است . وقایع داستانی بازی خیزش مردگان 3 ده سال بعد از وقایع The Fortune City Outbreak رخ می دهد . کارکتر اصلی بازی یک مکانیک جوان به نام Nick Ramos می باشد و در تلاش برای زنده ماندن از دست زامبی هایی در شهر خیالی (بیشتر…)

admin بازدید : 86 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای کامپیوتر

بازی کامپیوتر Pro Evolution Soccer 2015 یکی از بازی های سبک ورزشی است که توسط Konami Digital Entertainment طراحی و ساخته شده و هر سال نسخه ای از آن برای تمامی پلتفرم ها به بازار عرضه می شود . در نسخه PES 2015 چهره ها و بازی های بسیاری از بازیکنان به نمونه های واقعی آن نزدیکتر شده اند . کار بسیار مهمی که کونامی در این سال انجام داده است ساخت مجدد 1000 بازیکن با استفاده از انیمیشن های (بیشتر…)

admin بازدید : 139 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Medal Of Honor Airborne | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Medal Of Honor Airborne برای PC

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۷/۰۹/۰۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۶٫۶۸ GB

اطلاعات بازی :

بازی Medal of Honor بر خلاف بازی Call of Duty 4 به جنگ جهانی دوم پرداخته است. صحنه های اکشن تر ، گرافیک بالاتر ، گیم پلی بهتر و … از مشخصات این بازی بزرگ است. در طول این نسخه از بازی Medal of Honor شما در نقش Boyd Travers ، سرباز یکم گروه آمریکایی Airborne Division بازی می کنید. جنگ های شما تا پیروزی در آلمان ادامه پیدا خواهد کرد. البته پیروزی در این جنگ ها به آسانی به دست نمی آید. شما باید با هماهنگی با اعضای گروهتان این پیروزی را بدست آورید. جنگ های جوخه ی شما در این بازی از جزیره ی Sicily اغاز می شود جزیره ای که سالهاست در تصرف آلمان ها است . شما در مراحل بعدی مثل گذشته به آلمان می رسید و آنجا را فتح خواهید کرد ولی بدست آوردن این پیروزی چندان مثل گذشته ساده نیست و شما باید با تمرکز بالا به شلیک بپردازید چون شلیک هر گلوله ی اشتباه و هماهنگ نبودن با گروه موجب از بین رفتن اعضای گروه می شود و یا مرحله از دست می رود.

admin بازدید : 203 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Prototype 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Prototype 2 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۲/۰۷/۳۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 4.21
ایدی بازی : BLES01532
حجم فایل: ۱۱٫۹ GB

نقد و بررسی بازی :

فردی زخم خورده از روزگار، فردی که نزدیک ترین عزیزانش در مقبال چشمانش زجر کشان از دنیا رفتند،فردی که اصالتش را بر دنیایی دیگر بجا گذاشته، حال بر وی جز انتقام راه دیگری باقی نمانده. Prototype عنوان محبوبیست که سال ۲۰۰۹ روانه بازار های جهانی شد و توانست طرفدارانی را برای خود دست و پا کند اما با وجود موفقیت هایی که این بازی برای خود کسب کرد، مشکلات ریز و درشتی را هم به خود می دید، بعد از گذشت ۳ سال نسخه دوم این بازی نیز منتشر شد. عنوانی که با تغییراتی هرچند ریز و درشت سعی بر عیب پوشی نسخه پیشین خود داشت. شخصیت اصلی Prototype 2 جیمز هلر نام دارد. او که به دنبال ماموریتی به کشور عراق سفر کرده بود، پس از سال ها غیبت به نیویورک بازمی گردد و خانواده ی خود را یکی از قربانیان ویروس خطرناک نور تاریک میابد. بعد از ابتلای جیمز به این ویروس و دستیابی به قدرت های مافوق بشری، او تصمیم می گیرد که با گسترش این ویروس مبارزه کند و انتقام خود و خانواده ی از دست رفته اش را از عامل انتشار این ویروس به نام الکس مرسر بگیرد.

admin بازدید : 361 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

پس از انتشار نسخه ای از سری بازی های Men of War ، هم اکنون بازی دیگری با نام لاتین Men of War Red Tide را برای عموم به اشتراک گذاشتیم که توسط 1C Company طراحی و منتشر شده است. این بازی در 9 نوامبر سال 2009 بصورت رسمی برای سیستم های PC منتشر شده و همانند سری های دیگر این بازی، سبک آن استراتژ میباشد! این بازی بر اساس یک نوع محور مبارزات انتخابی میباشد که بر اساس نوشته های کاتب شوروی الکساندر Zorich طراحی شده است، 23 ماموریت در میان نیروهای شوروی، آلمانی، رومانیایی و ایتالیایی برای گیمر فراهم شده است تا آن ها را به پایان برساند. گیمر با 6 جنگ تاریخی و عملیات فرود در سال 1941-1945 روبرو میشود که با استفاده از بیش از 100 واحد مختلف نظامی: تانک ها، توپخانه، خودروهای زرهی، هواپیما (جنگنده، بمب افکن، حمل و نقل)، کشتی های جنگی و قایق میتواند به پیروزی برسد. شما میتوانید نسخه کامل بازی Men of War Red Tide را از اف دی ال دانلود کنید.

دانلود بازی مردان جنگ: جزر و مد قرمز - Men of War Red Tide PC Game

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 642
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 1118
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 286
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 679
  • بازدید ماه : 679
  • بازدید سال : 45,976
  • بازدید کلی : 336,270
  • کدهای اختصاصی