loading...
پی سی نیمباز
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 131 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

بازی کلش آف کلنز اندروید Clash of Clans 7.156.10 Clash of Clans 7.156.10 کلش آف کلنز یکی دیگر از بهترین بازیهای سیستم عامل اندروید در بخش بازیهای استراتژیک و ساخته استودیوی قدرتمند بازی سازی Supercell می باشد . این بازیکه به سرعت در مارکت اندروید معروف شد و امتیاز بالایی را نیز کسب کرد به صورت کاملا رایگان عرضه شده است . داستان بازی از این قرار است که شما باید با ابزارهایی که در دست دارید دهکده خود را به خوبی بنا کنید و آنرا به بهترین نحو رونق بخشید و به جنگ قبایل رفته و از حمله دیگر قبایل با سربلندی بیرون آیید . شما میتوانید امپراطوری خود را با سلیقه خود بنا کرده و حواستان باشد که هنگامی که ابزارهای شما رو به تحلیل است مراقب حمله سایر دشمنان نیز باشید ، چون نداشتن امکانات برای شما بهترین فرصت برای حمله دشمن به شماست ! فراموش نکنید این بازی به صورت آنلاین و بین تمام کاربران جهان می باشد . پس ساختمان های خود را اصولی بنا کنید و حواستان باشد معتاد بازی نشوید !

admin بازدید : 224 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

نرم افزار تلگرام اندروید Telegram 3.1.3 تلگرام جزء بهترین و کاربردی ترین مسنجر های عرضه شده در پلتفرم های مختلف است که نسخه جدید آن برای اندروید به تازگی عرضه شده است. این برنامه از نظر کارایی شباهت زیادی به مسنجر واتس آپ دارد ولی دارای ویژگی های بسیار زیادتری است. شما به کمک این مسنجر می توانید به سادگی و در سریع ترین زمان متن و تصاویر دلخواه خود را برای دیگر دوستانتان از هرکجای دنیا که هستید بفرستید. نکته جالب توجهی که این مسنجر را با دیگر مسنجر های عرضه شده کاملا متفاوت کرده، ارسال فایل های ویدیویی و تصویری تا سقف 1 گیگابایت برای دوستانتان است! شما تنها با چند کلیک می توانید ویدیوهای خود را بدون هیچگونه نگرانی نسبت به ارسال نشدن و یا قطعی به علت حجم بالای ویدیو، به سادگی برای دوستان خود بفرستید. از ویژگی های مسنجر Telegram می توان به امکان ساخت گروه و دعوت از دوستان خود تا 200 نفر، ارسال ساده و سریع فایل ها تا سقف 1 گیگابایت، ذخیره فایل های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستانتان و یا گروه ها برروی گوشی و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد

admin بازدید : 281 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

آپدیت 1394/08/02

برنامه مسنجر واتس آپ اندروید WhatsApp Messenger 2.12.330 یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل می باشد که نسخه های مختلف آن برای گوشی های نوکیا ، ویندوز فون و … منتشر شده است و امروز جدیدترین ورژن برنامه واتس آپ را برای اندروید آماده کرده ایم . شما به راحتی می توانید با استفاده از Wifi و ۳G به این نرم افزار متصل شوید . این اپیلیکشن بهترین نرم افزار ارسال و دریافت پیامک متنی می باشد . اگر مایل باشد ، می توانید به صورت گروهی با دوستان خود چت کرده و عکس ها ، موزیک و فیلم ها را با آن به اشتراک بگذارید . از قابلیت های اصلی این برنامه می توان به امکان ارسال پیامک های متنی ، یادداشت صوتی ، ارسال تصاویر و ویدیو اشاره داشت .

admin بازدید : 132 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

 آپدیت 1394/08/02

OGInstagram+ 7.6.0 یک سورپرایز از OGMods برای کاربرانی است که از طرفداران شبکه محبوب اجتماعی اینستاگرام هستند. همانطور که می دانید به طور پیش فرض نمیتوانید از داخل برنامه اینستاگرام تصاویر و ویدئوها را در گوشی خود دانلودکنید . اما به وسیله این برنامه قابلیت این کار را خواهید داشت. همچنین میتوانید با این برنامه دو اکانت اینستاگرام در گوشی خود بطور همزمان نصب کنید. زوم کردن بر روی تصاویر ، کپی آدرس تصویر و اشتراک گذاری تصاویر نیز از جمله امکانات او جی اینستا می باشد . توجه داشته باشید که برای استفاده از این نرم افزار باید نسخه های قبلی برنامه را حذف و سپس این برنامه را نصب کنید. 

 

admin بازدید : 147 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (0)

نرم افزار تلگرام اندروید Telegram 3.1.3 تلگرام جزء بهترین و کاربردی ترین مسنجر های عرضه شده در پلتفرم های مختلف است که نسخه جدید آن برای اندروید به تازگی عرضه شده است. این برنامه از نظر کارایی شباهت زیادی به مسنجر واتس آپ دارد ولی دارای ویژگی های بسیار زیادتری است. شما به کمک این مسنجر می توانید به سادگی و در سریع ترین زمان متن و تصاویر دلخواه خود را برای دیگر دوستانتان از هرکجای دنیا که هستید بفرستید. نکته جالب توجهی که این مسنجر را با دیگر مسنجر های عرضه شده کاملا متفاوت کرده، ارسال فایل های ویدیویی و تصویری تا سقف 1 گیگابایت برای دوستانتان است! شما تنها با چند کلیک می توانید ویدیوهای خود را بدون هیچگونه نگرانی نسبت به ارسال نشدن و یا قطعی به علت حجم بالای ویدیو، به سادگی برای دوستان خود بفرستید. از ویژگی های مسنجر Telegram می توان به امکان ساخت گروه و دعوت از دوستان خود تا 200 نفر، ارسال ساده و سریع فایل ها تا سقف 1 گیگابایت، ذخیره فایل های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستانتان و یا گروه ها برروی گوشی و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد

admin بازدید : 1351 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

 

دانلود زاپیا Zapya 3.2.2 - برنامه ارسال فایل با سرعت بالا برای اندروید

زاپیا Zapya 3.2.2 - برنامه ارسال فایل با سرعت بالا برای اندروید. اپلیکیشنی برای ارسال سریع فایل بین پلت فرمهای مختلف است. با نصب این اپلیکیشن قادر خواهید بود از طریق WiFi به ارسال فایل بین دستگاه اندرویدی و سایر سیستم عامل ها از جمله iOS و ویندوز بپردازید. سرعت ارسال 40 برابر سریعتر از بلوتوث بوده و تا 10 مگابایت بر ثانیه نیز میرسد. البته این نکته را هم مد نظر داشته باشید که دستگاه گیرنده نیز باید این اپلیکیشن را داشته باشد. علاوه بر این امکان بازی کردن برخی از گیم ها بصورت شبکه نیز وجود دارد که لذت استفاده از آن را دو چندان می کند.

admin بازدید : 111 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

 نرم افزار واتس اپ (برای سیمبین) - WhatsApp Messenger 2.11.860 Symbian - نرم افزار Whats App (واتس اپ) یکی از بهترین نرم افزارهای ارتباطی برای موبایل است. توسط این نرم افزار میتوانید از طریق اینترنت موبایل خود، با دیگران ارتباط برقرار کنید.

تمام اطلاعاتی که توسط واتس آپ ردوبدل میشود از طریق اینترنت است و هیچ ارتباطی با پیام کوتاه یا SMS ندارد. برای استفاده از این سرویس تنها کافیست هزینه اینترنت خود را بپردازید که بسیار کمتر از هزینه ارسال پیام کوتاه است. (دقیقا شبیه به نرم افزارهایی مثل وایبر و یاهو مسنجر)

نرم افزار واتس اپ به شما امکان ارسال و دریافت پیغام های متنی، و همچنین فایل های چندرسانه ای را میدهد. یعنی توسط آن میتوانید بدون محدودیت اقدام به ارسال و دریافت عکس، فیلم، و فایل های صوتی با دوستان خود نمایید.

برای استفاده از نرم افزار Whats App نیازی به ثبت نام و شناسه و پسورد ندارید. بلکه این نرم افزار از شماره موبایل شما به عنوان ID (شناسه هویتی) استفاده میکند. و اگر هرکدام از Contact های شما دارای نرم افزار واتس آپ باشند امکان برقراری ارتباط با آنها را در اختیار شما قرار میدهد.

اگر موبایل با سیستم عامل سیمبین دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

admin بازدید : 103 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود بازی جدید Star Wars Uprising برای اندروید - بازی جدید Star Wars Uprising یک بازی بسیار جذاب در سبک اکشن می باشد که به تازگی توسط استدیو بازی سازی Kabam برای دیوایس های اندروید منتشر شده است . در این بازی کهکشان به یک قهرمان قدرتمند نیاز دارد که شما باید این مسئولیت را بر عهده بگیرید و با بهره گیری از نیروی خود یک شخصیت متفاوت را باید در میدان مسابقه به نمایش بگذارید . در طول بازی Star Wars Uprising دشمنان زیادی با شما رو به رو خواهند شد که قصد تصرف کهکشانی که شما در آن هستید را دارند . شما در این بازی سلاح هی مختلفی در اختیارتان قرار میگیرد که می توانید با استفاده از آن ها دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کنید . بازی Star Wars Uprising امتیاز 4.3 از 5 را از سوی کاربران در گوگل پلی کسب کرده است .

admin بازدید : 118 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

 

دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید Instagram 6.21.2

برنامه اینستاگرام برای اندروید Instagram 6.21.2 برای کاربران اندروید است. اینستاگرام یک شبکه اجتماعیست که کاربران آن میتوانند آخرین تصاویر و ویدیوها را به اشتراک بگذارند. برنامه اندرویدی این شبکه بین 100,000,000 تا 500,000,000 بار نصب شده که نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن دارد. توسط Instagram میتوانید عکسهای روزمره را با اعمال فیلترهای گوناگون به آثاری هنری تبدیل کرده و میان دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود عکسها و لحظاتی را که دوستان در این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید.

admin بازدید : 408 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

 

\"دانلود

زاپیا Zapya 3.2.2 - برنامه ارسال فایل با سرعت بالا برای اندروید. اپلیکیشنی برای ارسال سریع فایل بین پلت فرمهای مختلف است. با نصب این اپلیکیشن قادر خواهید بود از طریق WiFi به ارسال فایل بین دستگاه اندرویدی و سایر سیستم عامل ها از جمله iOS و ویندوز بپردازید. سرعت ارسال 40 برابر سریعتر از بلوتوث بوده و تا 10 مگابایت بر ثانیه نیز میرسد. البته این نکته را هم مد نظر داشته باشید که دستگاه گیرنده نیز باید این اپلیکیشن را داشته باشد. علاوه بر این ام

 

دانلود زاپیا Zapya 3.2.2 - برنامه ارسال فایل با سرعت بالا برای اندروید

زاپیا Zapya 3.2.2 - برنامه ارسال فایل با سرعت بالا برای اندروید. اپلیکیشنی برای ارسال سریع فایل بین پلت فرمهای مختلف است. با نصب این اپلیکیشن قادر خواهید بود از طریق WiFi به ارسال فایل بین دستگاه اندرویدی و سایر سیستم عامل ها از جمله iOS و ویندوز بپردازید. سرعت ارسال 40 برابر سریعتر از بلوتوث بوده و تا 10 مگابایت بر ثانیه نیز میرسد. البته این نکته را هم مد نظر داشته باشید که دستگاه گیرنده نیز باید این اپلیکیشن را داشته باشد. علاوه بر این امکان بازی کردن برخی از گیم ها بصورت شبکه نیز وجود دارد که لذت استفاده از آن را دو چندان می کند.

کان بازی کردن برخی از گیم ها بصورت شبکه نیز وجود دارد که لذت استفاده از آن را دو چندان می کند.

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 642
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1118
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 220
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 613
  • بازدید ماه : 613
  • بازدید سال : 45,910
  • بازدید کلی : 336,204
  • کدهای اختصاصی