loading...
پی سی نیمباز
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 170 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی انگری برد سیمبین(جاوا) Angry Birds symbiyan & java

خیلی از دوستان و کاربران عزیز حتما تجربه بازی Angry Birds را دارند . این بازی برای گوشی های مختلف و سیستم های مختلف تاکنون عرضه شده است و تمام بازی کنندگان ساعت ها وقت صرف این بازی کرده انداین بازی برای سری گوشی های سیمبین که از نرم افزار های جاوا پشتیبانی میکنند ارائه شده


boypink بازدید : 98 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
سهراب سپهری در 15 اردیبهشت ۱۳۰۷ در کاشان به دنیا آمد. پدربزرگش میرزا نصرالله خان سپهری نخستین رییس تلگراف‌خانه کاشان، پدرش «اسدلله» و مادرش «ماه جبین» نام داشتند که هر دو اهل هنر و شعر بودند.
وی به فرهنگ مشرق زمین علاقه خاصی داشت و سفرهایی به هندوستان، پاکستان، افغانستان، ژاپن و چین داشت. مدتی در ژاپن زندگی کرد و هنر «حکاکی رو چوب» را در آنجا فراگرفت. همچنین به شعر کهن سایر زبانها نیز علاقه داشت از اینرو ترجمه‌هایی از شعرهای کهن چینی و ژاپنی را انجام داده‌است.
وی در ابتدا به سبک نیمایی شعر می‌سرود ولی بعدها رویه خودش را باز شناخت. در این شیوه جدید سهراب سپهری بر دیدگاه انسان مدارانه و آموخته‌هایی که از فلسفه ذن فرا گرفته بود به شیوه جدیدی دست یافت که «حجم سبز» شیوه تکامل یافته سبکش محسوب می‌شود. وی عادت داشت که دور از جامعه آثار هنری اش را خلق کند و برای رسیدن به تنهایی‌هایش «قریه چنار» و کویرهای کاشان را انتخاب کرده بود.
شعر وی صمیمی، سرشار از تصویرهای بکر و تازه‌است که همراه با زبانی نرم، لطیف، پاکیزه و منسجم تصویر سازی می‌کند. از معروفترین شعرهای وی می‌توان به: نشانی، صدای پای آب و مسافر را نام برد که شعر صدای پای آب یکی از بلندترین شعرهای نو زبان فارسی است.
نویسنده / مترجم : سهراب سپهری

زبان کتاب الكترونيك : فارسی
 نوع فایل كتاب : JAR
 تعداد صفحات كتاب الكترونيك : 109

 

admin بازدید : 320 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار LINE Java برای گوشی های جاوا و سیمبین

نرم افزار لاین جاوا می تواند جایگزین مناسبی برای نرم افزار وی چت برای کاربران LINE که گوشی جاوا و سیمبیان (نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ، ال جی و …) دارند باشد.
نرم افزار LINE Java همانند تمامی برنامه های مسنجر چت موبایل قابلیت ارسال متن و چت با دوستان را فراهم می کند و نیز قابلیت تماس صوتی و مکالمه ویدیویی Video call را فراهم می کند. لاین جاوا قابل نصب روی گوشی های سیمبین می باشد و دارای استیکرهای متنوع، قابلیت ارسال عکس و فیلم، امکان چت گروهی و قسمت تایم لاین TimeLine شبیه نرم افزار وی چت می باشد که می توانید مطالب را با دوستان به اشتراک بذارید.

admin بازدید : 282 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

این بار نرم افزار بسایر عالی و جالب و پرطرفدار واتساپ رو گذاشیم که با استفده از این برنامه می توانید با دوستان خود چت کنید و فایل ها و عکس های خود را به اشتراک بگذارید واقعاً نرم افزار عالی هست حتماً دانلود کنید منتظر نمونید.

viber

admin بازدید : 151 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلودجدیدترین نسخه وایبر Viber v4.3.1.21 مکالمه و پیامک رایگان از طریق موبایل برای اندروید و سیمبین و v4.1.1 برای ios و ویندوزفون و جاوا و bada

این روزا شاید خیلی مطلب درباره مکالمه و ارسال sms رایگان شنیده باشید. خوب این مطالب چی میگن؟ مگه میشه رایگان ؟
مگه میشه مخابرات مهربان همینطور بیکار نشسته باشه تا مردم رایگان مکالمه کنن !!!!
مگه میشه ؟ !!!

آره میشه، اما از طریق اینترنت و به همراه نرم افزار.

خوب چطور؟ شما ابتدا باید نرم افزار زیر (متناسب با سیستم عامل گوشی تون) رو دانلود و نصب کنید. یه فعال سازی کوچولو داره.

خوب حالا می تونید با هرکدوم از افرادی که همین نرم افزار رو رو گوشی شون نصب کردن رایگان مکالمه صوتی، ارسال و دریافت عکس و پیامک داشته باشید. البته این رو هم بگم، برای مکالمه صوتی باید حداقل سرعت 18kb/s داشته باشید.

حتی با این نرم افزار می تونید جای دقیق فرد مقابلتون رو روی نقشه ببینید (در صورتی که اجازه داده باشه)

من که خودم و دوستانم از همین نرم افزار استفاده می کنیم و به مخابرات مهربان هم فقط همون پول اینترنت رو میدیم

 

admin بازدید : 5224 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود برنامه تلگرام برای سیمبین / اندروید / ای او اس / جاوا / ویندوز فون

 

در این پست با نرم افزار Telegram ویژه دستگاه های اندروید و ios در خدمت شما هستیم. Telegram جزء بهترین و کاربردی ترین مسنجر های عرضه شده در پلتفرم های مختلف است که نسخه جدید آن برای اندروید به تازگی عرضه شده است. این برنامه از نظر کارایی شباهت زیادی به مسنجر واتس آپ دارد ولی دارای ویژگی های بسیار زیادتری است. شما به کمک این مسنجر می توانید به سادگی و در سریع ترین زمان متن و تصاویر دلخواه خود را برای دیگر دوستانتان از هرکجای دنیا که هستید بفرستید. نکته جالب توجهی که این مسنجر را با دیگر مسنجر های عرضه شده کاملا متفاوت کرده،

admin بازدید : 376 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)
نرم افزاری که برای دانلود گذاشته ایم Sim Card Data Recovery V3.0.1.5 نام دارد و یک نرم افزار کمیاب می باشد.
سیمکارتهای تلفن همراه دارای حافظه ای کوچک هستند اما بیشتر اوقات اطلاعات درون آن خیلی خیلی مهم هستند و ممکن است از بین رفتن اطلاعات سیمکارت بسیار شما را نگران سازد.نرم افزار Sim Card Data Recovery V3.0.1.5 در بازیابی اطلاعات سیمکارت شما را یاری می سازد.
این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا اطلاعات پاک شده یا از دست رفته روی سیمکارتهای تلفن همراه یا هر سیمکارت دیگری را برای شما بازیابی نماید. این برنامه بسیار ساده و پرسرعت و با کمترین میزان خطا کار میکند.

دانلود نرم افزار بازیابی سیمکارت

admin بازدید : 113 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)
دیدترین نسخه wechat v1 java برنامه ای معروف و جذاب برای چت کردن در گوشی جاوا قابلیت ارسال پیام صوتی تصویری نوشتاری این نرم افزار شبیه به مسنجر نیمباز ‏ میباشد

admin بازدید : 140 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی جدید قارچ خور super mario برای جاوا

بازی قارچ خور محبوب ترین بازی در بین بچه های دهه 60 و 70 است که بیشتر افراد در گذشته آن را در کنسول های بازی تجربه کرده اند، اما شما می توانید این بازی جذاب و نوستالژیک را در گوشی دارای پلتفرم جاوا بازی کنید، البته نسخه های متنوعی از این بازی برای پلتفرم جاوا معرفی شده است که نام این نسخه رویاهای محو ( super_mario_bros_dreams_blur‏ ‏) است.

admin بازدید : 255 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی ترسناک و جذاب تنها در تاریکی Alone In The Dark جاوا

Alone In The Dark یا همان تنها در تاریکی عنوان فیلمی بود که توانست طرفداران بسیاری جذب کند که این دلیلی شد تا سازندگان, بر این شدند تا بازی این داستان جذاب را طراحی کنند. ما حالا نسخه جاوای این بازی ترسناک و دلهره آور را با رزولویشن 320*240برای شما نیز آماده کرده ایم.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 642
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1118
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 616
  • بازدید ماه : 616
  • بازدید سال : 45,913
  • بازدید کلی : 336,207
  • کدهای اختصاصی