loading...
پی سی نیمباز
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 128 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

نرم افزار وایبر (برای سیمبین) - Viber 2.01 Symbian -با یک نگاه به دفترچه تلفن یا همان لیست مخاطبان (Contact) در موبایل افراد مختلف، میتوان به این نتیجه رسید که تقریبا نیمی از دوستانتان از نرم افزار وایبر استفاده میکنند.

وایبر یک نرم افزار ارتباطی است که به دلیل قابلیت های فراوان، کاربران زیادی را جذب خود کرده است. توسط نرم افزار Viber میتوانید اقدام به ارسال متن، عکس، صدا، و فیلم برای سایر کاربران نمایید. وایبر به لیست مخاطبان (Contacts) موبایل شما دسترسی دارد و وضعیت وایبر آنها را نمایش میدهد. همین هم باعث میشود استفاده از وایبر آسان و لذت بخش باشد.

admin بازدید : 99 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار وایبر (برای سیمبین) - Viber 2.01 Symbian -با یک نگاه به دفترچه تلفن یا همان لیست مخاطبان (Contact) در موبایل افراد مختلف، میتوان به این نتیجه رسید که تقریبا نیمی از دوستانتان از نرم افزار وایبر استفاده میکنند.

وایبر یک نرم افزار ارتباطی است که به دلیل قابلیت های فراوان، کاربران زیادی را جذب خود کرده است. توسط نرم افزار Viber میتوانید اقدام به ارسال متن، عکس، صدا، و فیلم برای سایر کاربران نمایید. وایبر به لیست مخاطبان (Contacts) موبایل شما دسترسی دارد و وضعیت وایبر آنها را نمایش میدهد. همین هم باعث میشود استفاده از وایبر آسان و لذت بخش باشد.

admin بازدید : 204 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

 

مسنجر واتساپ ( whatsApp messenger v2.11.20 )  یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل می باشد که نسخه های مختلف آن برای گوشی های نوکیا ، ویندوز فون و… منتشر شده است و امروز جدیدترین ورژن آن برای اندروید آماده کرده ایم.با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال 3G یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید .Nokia C3-00 , Nokia C3-01 , Nokia X2-01 , Nokia X3-02 , Nokia X2-00,Nokia Asha: 201 , 205 , 206 , 210 , 300 , 302 , 303 , 305 , 306 , 308 , 309 , 310 , 311 , 500 , 501 , 502

 

admin بازدید : 320 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار LINE Java برای گوشی های جاوا و سیمبین

نرم افزار لاین جاوا می تواند جایگزین مناسبی برای نرم افزار وی چت برای کاربران LINE که گوشی جاوا و سیمبیان (نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ، ال جی و …) دارند باشد.
نرم افزار LINE Java همانند تمامی برنامه های مسنجر چت موبایل قابلیت ارسال متن و چت با دوستان را فراهم می کند و نیز قابلیت تماس صوتی و مکالمه ویدیویی Video call را فراهم می کند. لاین جاوا قابل نصب روی گوشی های سیمبین می باشد و دارای استیکرهای متنوع، قابلیت ارسال عکس و فیلم، امکان چت گروهی و قسمت تایم لاین TimeLine شبیه نرم افزار وی چت می باشد که می توانید مطالب را با دوستان به اشتراک بذارید.

admin بازدید : 282 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

این بار نرم افزار بسایر عالی و جالب و پرطرفدار واتساپ رو گذاشیم که با استفده از این برنامه می توانید با دوستان خود چت کنید و فایل ها و عکس های خود را به اشتراک بگذارید واقعاً نرم افزار عالی هست حتماً دانلود کنید منتظر نمونید.

viber

admin بازدید : 152 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلودجدیدترین نسخه وایبر Viber v4.3.1.21 مکالمه و پیامک رایگان از طریق موبایل برای اندروید و سیمبین و v4.1.1 برای ios و ویندوزفون و جاوا و bada

این روزا شاید خیلی مطلب درباره مکالمه و ارسال sms رایگان شنیده باشید. خوب این مطالب چی میگن؟ مگه میشه رایگان ؟
مگه میشه مخابرات مهربان همینطور بیکار نشسته باشه تا مردم رایگان مکالمه کنن !!!!
مگه میشه ؟ !!!

آره میشه، اما از طریق اینترنت و به همراه نرم افزار.

خوب چطور؟ شما ابتدا باید نرم افزار زیر (متناسب با سیستم عامل گوشی تون) رو دانلود و نصب کنید. یه فعال سازی کوچولو داره.

خوب حالا می تونید با هرکدوم از افرادی که همین نرم افزار رو رو گوشی شون نصب کردن رایگان مکالمه صوتی، ارسال و دریافت عکس و پیامک داشته باشید. البته این رو هم بگم، برای مکالمه صوتی باید حداقل سرعت 18kb/s داشته باشید.

حتی با این نرم افزار می تونید جای دقیق فرد مقابلتون رو روی نقشه ببینید (در صورتی که اجازه داده باشه)

من که خودم و دوستانم از همین نرم افزار استفاده می کنیم و به مخابرات مهربان هم فقط همون پول اینترنت رو میدیم

 

admin بازدید : 115 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار تماس رایگان وی چت سیمبین و نوکیا جایگزین مناسب وایبر
دانلود نرم افزار Symbian WeChat برای گوشی های نوکیا و سیمبین که همانند نرم افزارهای چت و مکالمه تلفنی رایگان گوشی می باشد و امکان تماس رایگان و ارسال پیامک را از طریق اینترنت بی سیم ایجاد می کند. کار با برنامه بسیار ساده بوده و پس از دانلود WeChat و وارد کردن شماره خود کد فعالسازی به شما sms می شود و با وارد کردن آن می توانید با لیست تلفن های موبایل خود رایگان تماس گرفته و صحبت کنید (البته می دانید که دوست مورد نظرتان نیز باید wechat را دانلود و نصب روی گوشی خود داشته باشد). این نرم افزار سیمبین دیگر مشکلات وایبر سیمبیان را ندارد و از ویژگی های این نرم افزار علاوه بر ارسال پیام متنی (اس ام اس)، فرستادن پیام صوتی می باشد و شما کافی است با نگه داشتن دکمه مخصوص صدای خود را ضبط کرده و بلافاصله ارسال کنید. هم چنین wechat امکان تماس ویدئویی (مکالمه تصویری) مجانی با گوشی را ایجاد می کند که حجم به نسبت بیشتری از اینترنت را مصرف می کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 642
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1118
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 295
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 688
  • بازدید ماه : 688
  • بازدید سال : 45,985
  • بازدید کلی : 336,279
  • کدهای اختصاصی