loading...
پی سی نیمباز
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 131 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

بازی کلش آف کلنز اندروید Clash of Clans 7.156.10 Clash of Clans 7.156.10 کلش آف کلنز یکی دیگر از بهترین بازیهای سیستم عامل اندروید در بخش بازیهای استراتژیک و ساخته استودیوی قدرتمند بازی سازی Supercell می باشد . این بازیکه به سرعت در مارکت اندروید معروف شد و امتیاز بالایی را نیز کسب کرد به صورت کاملا رایگان عرضه شده است . داستان بازی از این قرار است که شما باید با ابزارهایی که در دست دارید دهکده خود را به خوبی بنا کنید و آنرا به بهترین نحو رونق بخشید و به جنگ قبایل رفته و از حمله دیگر قبایل با سربلندی بیرون آیید . شما میتوانید امپراطوری خود را با سلیقه خود بنا کرده و حواستان باشد که هنگامی که ابزارهای شما رو به تحلیل است مراقب حمله سایر دشمنان نیز باشید ، چون نداشتن امکانات برای شما بهترین فرصت برای حمله دشمن به شماست ! فراموش نکنید این بازی به صورت آنلاین و بین تمام کاربران جهان می باشد . پس ساختمان های خود را اصولی بنا کنید و حواستان باشد معتاد بازی نشوید !

admin بازدید : 103 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود بازی جدید Star Wars Uprising برای اندروید - بازی جدید Star Wars Uprising یک بازی بسیار جذاب در سبک اکشن می باشد که به تازگی توسط استدیو بازی سازی Kabam برای دیوایس های اندروید منتشر شده است . در این بازی کهکشان به یک قهرمان قدرتمند نیاز دارد که شما باید این مسئولیت را بر عهده بگیرید و با بهره گیری از نیروی خود یک شخصیت متفاوت را باید در میدان مسابقه به نمایش بگذارید . در طول بازی Star Wars Uprising دشمنان زیادی با شما رو به رو خواهند شد که قصد تصرف کهکشانی که شما در آن هستید را دارند . شما در این بازی سلاح هی مختلفی در اختیارتان قرار میگیرد که می توانید با استفاده از آن ها دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کنید . بازی Star Wars Uprising امتیاز 4.3 از 5 را از سوی کاربران در گوگل پلی کسب کرده است .

admin بازدید : 103 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

 

دانلود بازی کلش آف کلنز Clash of Clans 7.65.5 – بهترین بازی استراتژیک آنلاین اندروید

Clash of Clans 7.65.5 کلش آف کلنز یکی دیگر از بهترین بازی های سیستم عامل اندروید می باشد . این بازی که به سرعت در مارکت اندروید معروف شد و امتیاز بالایی را نیز کسب کرد به صورت کاملا رایگان عرضه شده است . داستان بازی از این قرار است که شما باید با ابزارهایی که در دست دارید دهکده خود را به خوبی بنا کنید و آنرا به بهترین نحو رونق بخشید و به جنگ قبایل رفته و از حمله دیگر قبایل با سربلندی بیرون آیید . شما میتوانید امپراطوری خود را با سلیقه خود بنا کرده و حواستان باشد که هنگامی که ابزارهای شما رو به تحلیل است مراقب حمله سایر دشمنان نیز باشید ، چون نداشتن امکانات برای شما بهترین فرصت برای حمله دشمن به شماست ! فراموش نکنید این بازی به صورت آنلاین و بین تمام کاربران جهان می باشد . پس ساختمان های خود را اصولی بنا کنید و حواستان باشد معتاد بازی نشوید !

admin بازدید : 109 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود برنامه Santa Claus بابا نوئل

دانلود برنامه Santa Claus برای اندروید | قبل ازکریسمس بابانوئل را ملاقات کنید!

 

Santa Claus یک برنامه سرگرم کننده برای گفتگو با بابا نوئل می باشد.

کریسمس نزدیک است! حال و هوای اکثر مردم به سمت زمستان، برف و آمدن بابا نوئل با کادوهای مخصوص به خود است. حال اگر قصد دارید بابا نوئل را زودتر از انتظار ملاقات کنید، کافی است برنامه Santa Claus را نصب کنید.

 

با دانلود برنامه Santa Claus می توانید تمامی خواسته های خود را یادداشت کرده و به بابا نوئل بدهید تا آن ها را بررسی کرده و به شما پاسخ دهد. در این برنامه شما می توانید ساعت ها با بابانوئل صحبت کنید. همچنین می توانید درخواست یک بازی کنید تا برای شما فراهم نماید ( بازی های موجود در همین برنامه ).

 

برخی از ویژگی های برنامه Santa Claus :

- با استفاده از قابلیت ضبط صدا، تمامی حرف های شما توسط بابا نوئل بازگو خواهد شد

- با لمس کردن دستان بابا نوئل می توانید آهنگ های کریسمس را مشاهده و دریافت نمایید

- می توانید هدیه های مورد نظر خود را به صورت مجازی دریافت کنید

- قابلیت اجرای بازی های ساده و کم حجم

- قابلیت پخش آهنگ های کریسمس

admin بازدید : 90 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

 Tank-Biathlon

در بازی Tank Biathlon  تانک های خود را برای مبارزه و رقابت با کشور بزرگ روسیه آماده کنید ! قدرت های نظامی خود را در برابر قدرت های نظامی دیگر کشورها نظیر روسیه به چالش کشانده و یک مبارزه منحصر به فرد را تجربه نمایید . تانک های خود را آماده کرده و نبرد زمینی را آغاز نمایید . در صورت تمایل قادر خواهید بود تا دستاوردهای خود را در شبکه های اجتماعی به ثبت برسانید . مهارت های خود را بیشتر کرده و آن ها را به نمایش بگذارید . شایان ذکر است که گرافیک این بازی خیلی خوب و به صورت کاملا سه بعدی ارائه شده است . 

ویژگی های اصلی:

مبارزه با تانک های کشور روسیه

گرافیک سه بعدی بازی

گیم پلی فانتزی

admin بازدید : 86 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

The-Witcher

The Witcher Adventure Game یک بازی ماجراجویانه می‏‌‌باشد که از یک بازی تخته‌ای با نام CD PROJEKT RED الهام گرفته است. در این بازی سفری در میان دنیای زیبای جادوگر داشته باشید و مأموریت‌های مختلفی را انجام دهید: هیولاهای مرگبار را شکار کنید، اسرار باستانی را حل کنید و در توطئه‌های پیچیده سیاسی شرکت کنید.

ویژگی‌ها:

گرافیک زیبا و الهام گرفته از بازی‌های جادوگر

در مقابل هوش مصنوعی بازی و یا دوستان خود بازی کنید

۴ قهرمان منحصربه‌فرد با مهارت‌های مختلف

admin بازدید : 70 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

Gunspell

Gunspell – Epic Adventure! یک بازی ماجراجویی-نقش‌آفرینی داستان محور است که در آن جادو و اسلحه در کنار هم کار می‌کنند! در این بازی شما در یکسری وقایع باور نکردنی گرفتار خواهید شد. عضو یک دسته قدرتمند شوید و از زمین در برابر موجوداتی که از دنیایی دیگر آمده‌اند دفاع کنید.

ویژگی‌ها:

مبارزات جذاب به سبک جورچین سه تایی با ویژگی‌های فراوان

تعداد زیادی دنیای عجیب و غریب برای اکتشاف

هزاران سلاح، آیتم و جادوی مختلف

گرافیک فوق‌العاده

admin بازدید : 94 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

Trails-Ultimate

Trials Ultimate 3D HD بهترین بازی موتور تریل برای گوشی‌های اندرویدی است. این بازی تمامی ویژگی‌هایی که از یک بازی در این سبک انتظار دارید را به شما ارائه می‌کند. در محیط‌های فوق‌العاده این بازی با استفاده از مدل‌های واقع‌گرایانه به موتور سواری بپردازید.

ویژگی‌ها:

دارای حالت‌های مختلف بازی: مأموریت و حرفه‌ای

دارای محیط‌های شهرساحلی، غار و خاکی

دارای بیش از ۸۰ مرحله مختلف که هرکدام دارای جدول امتیازات مخصوص به خود می‌باشد

۵ نوع موتور مختلف

admin بازدید : 94 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

Route-Z

زامبی‌ها دنیا را تاراج کرده‌ند، تمام افرادی که می‌شناخته‌اید، جان خود را از دست داده‌اند و سوخت شما نیز رو به اتمام است و تنها یک مسیر باقی مانده… در بازی Route Z هدف شما کاملاً ساده است: گاز بدهید تا زنده بمانید! در جست و جوی سوخت و زره با سرعت هرچه تمام‌تر از میان انبوهی از زامبی‌ها برانید. تا چه فاصله‌ای می‌توانید بدون خراب کردن ماشینتان رانندگی کنید؟

ویژگی‌ها:

از میان ۳ منطره مختلف با سرعت برانید

خود را به ۴ سلاح مرگبار مجهز کرده و آنها را ارتقاء دهید

قفل ۸ وسیله نقلیه منحصربه‌فرد را باز کنید

هزاران مأموریت را برای ارتقاء سطح انجام دهید

دارای گرافیک زیبای اچ‌دی

admin بازدید : 87 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

Call-of-duty-heros

در بازی Call of Duty®: Heroes تیمی از قهرمانان افسانه‌ای، سربازان زبده و پهپادهای ویرانگر را فرماندهی کنید. در این بازی که به سبک مبارزات سه‌بعدی استراتژیک می‌باشد، پایگاه خود را سفارشی کنید و نیروهای زبده آموزش دهید تا در مبارزات شدید بتوانید دشمنان خود را شکست دهید. فرماندهی یک پایگاه کوچک را بر عهده بگیرید و آن را به پایگاهی نفوذ ناپذیر تبدیل کنید.

ویژگی‌ها:

کنترل قهرمانانی از سری بازی‌های معروف ندای وظیفه را بر عهده بگیرید

هر قهرمان دارای سیستم پیشرفت و روش کشتن منحصربه‌فرد می‌باشد

از پایگاه خود دفاع کرده و در سه حالت تهاجمی بازی کنید

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 642
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 1118
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 241
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 634
  • بازدید ماه : 634
  • بازدید سال : 45,931
  • بازدید کلی : 336,225
  • کدهای اختصاصی