loading...
پی سی نیمباز
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 153 پنجشنبه 05 فروردین 1395 نظرات (1)

شما می توانید با استفاده از این ترفندها مشکل رایانه های ویندوزی خود را رفع کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، رایانه‌های ویندوزی معمولا به مرور زمان سرعت‌شان پایین می‌آید. حال اگر کامپیوتر شما هم کند شده‌ و یا به طور ناگهانی توقف چند دقیقه‌ای دارد، دلایل مختلفی وجود دارند که می‌توانند منجر به کاهش سرعت سیستم شوند.
رایانه های ویندوزی خود را عیب یابی شخصی کنید + آموزش

همان‌طور که می‌دانید، در هنگام مواجه با بسیاری از مسایل رایانه‌ای، سریع‌ترین راه، راه‌اندازی مجدد کامپیوتر است. این راه‌حل می‌تواند برخی از مشکلات را رفع کند و نتیجه سریع‌تری را نسبت به عیب‌یابی شخصی به دنبال داشته‌ باشد.

1. یافتن برنامه‌های اشغال‌کننده منابع

رایانه های ویندوزی خود را عیب یابی شخصی کنید + آموزش

در این حالت رایانه شما به دلیل استفاده برنامه‌‌ها از منابع کند عمل می‌کند. اگر این کندی به طور ناگهانی اتفاق افتاده‌ است، یک فرآیند سنگین ممکن است تا 99 درصد از منابع پردازنده را درگیر خود کرده‌ باشد. یا به طور مثال، یک برنامه کاربردی استفاده بیش از اندازه‌ای را از حافظه انجام می‌دهد، که باعث می‌شود تا سیستم تبادل با دیسک را انجام دهد. همچنین ممکن است که یک نرم‌افزار با استفاده زیادی که از دیسک دارد، باعث شود تا برنامه‌های دیگر هنگام ذخیره یا دریافت اطلاعات از آن، با کندی مواجه شوند.

رایانه های ویندوزی خود را عیب یابی شخصی کنید + آموزش

برای یافتن این موارد، برنامه Task Manager را باز کنید. می‌توانید با کلیک‌ راست روی نواروظیفه و انتخاب گزینه “Task Manager” یا زدن کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+Escape آن را اجرا کنید. در ویندوزهای نسخه 8 به بعد، مدیروظایف جدید، رابط کاربری ارتقا یافته‌ای را با استفاده از نمایش کد-رنگی برنامه‌های استفاده‌ کننده از منابع فراهم کرده‌ است. با کلیک روی عناوین “CPU”، “Memory” و “Disk” می‌توانید برنامه‌ها را طبق بیشترین استفاده از آن‌ها مرتب نمایید. اگر برنامه‌ای استفاده بیش از حدی را از منابع انجام می‌دهد، می‌بایست آن را ببندید، اگر نتوانستید، با انتخاب برنامه و سپس زدن دکمه “End Task” می‌توانید اجرای برنامه را متوقف کنید.

admin بازدید : 149 پنجشنبه 07 آبان 1394 نظرات (0)

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PC

 

:: Pro Evolution Soccer 2016 RELOADED For PC ::

فوتبال حرفه ای یا Pro Evolution Soccer در سال ۲۰۱۶ از جدیدترین نسخه ی بازی پر طرفدار خود یعنی فوتبال حرفه ای پرده برداری کرد و با رفع مشکلات سال گذشته ، بازی قدرتمند تری را روانه بازار بزرگ بازی های کامپیوتری کرد. سال ۲۰۱۶ بیستمین سال فعالیت شرکت بزرگ کونامی برای منتشر کردن فوتبال حرفه ای است و بازی PES 2016 توسط موتور بازی‌سازی فاکس اِنجین توسعه داده شده ، همان موتوری که بازی مورد انتظار Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain نیز بر پایه آن ساخته شده است.

admin بازدید : 112 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

 

Internet.Download.Manager_a.jpg (250×304)

نرم افزار اینترنت دانلود منیجر - Internet Download Manager 6.21 Build 15 Final منتشر شد! (ورژن 6.21)

نرم افزار Internet Download Manager که به اختصار IDM نیز گفته میشود بدون شک بهترین و قوی ترین نرم افزار برای مدیریت دانلود است.

توسط این نرم افزار میتوانید فایل های مورد نظر خود را با سرعت بیشتری دانلود کنید. همچنین امکان دسته بندی دانلود ها، تنظیم ساعت شروع و پایان دانلود، و قابلیت Resume (ادامه دانلود در صورت قطع شدن) را دارد.

 از دیگر قابلیت های بسیار مهم این نرم افزار، میتوان به امکان دانلود فیلم و موسیقی های آنلاین اشاره کرد.

admin بازدید : 92 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Registry Reviver بهینه سازی رجیستری ویندوز

نرم افزار Registry Reviver رجیستری ویندوز شما را برای یافتن مشکل و خطا، اسکن خواهد کرد . نرم افزار Registry Reviver می تواند رجیستری ویندوز شما را بهینه سازی و تعمیر کند و از آن مراقبت کند تا کامپیوتر شما در نهایت بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد . Registry Reviver از الگوریتم هایی اختصاصی برای اسکن کردن رجیستری سیستم استفاده می کند . قسمت Registry Optimizer ساختار و ترتیب رجیستری موجود در سیستم را بهینه سازی می کند و عملکرد آن را ارتقا می باشد (بیشتر…)

admin بازدید : 100 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی کامپیوتر The Witcher Adventure Game

بازی کامپیوتر The Witcher Adventure Game یکی از بازی های سبک ماجرایی و استراتژیک است که توسط CD Projekt RED و Can Explode طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی CD Projekt RED برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . بازی این اجرازه را به پلیر می دهد تا در نقش چهار شخصیت متفاوت که از کتاب ها و بازی ها ویرئویی انتخاب شده اند به ایفای نقش بپردازند . Geralt گرالت قاتل هیولاها , Triss Merigold , Yarpen Zigrin جنگجو کوتوله ها و Dandelion شاعر رندانه , چهار شخصیتی هستند که (بیشتر…)

admin بازدید : 119 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Unity فرقه قاتلین اتحاد

بازی کامپیوتر Assassins Creed Unity یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Ubisoft طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC و کنسول های نسل هشتم به بازار عرضه شد . بازی در قرن 18 و در کشور فرانسه و در بحبوحه انقلاب بزرگ آن کشور روایت می شود . کاراکتر اصلی بازی فردی به نام Arno Dorian آرنو دوریان است . از سالیان دور خانواده آرنو یکی از اعضای اساسین ها محسوب می شدند (بیشتر…)

admin بازدید : 103 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

 

اکثر گوشی های شرکت سامسونگ را میتوان از طریق کابل USB مخصوص خود به کامپیوتر متصل نمود. اما گاهی پس از اتصال، ارتباط برقرار نشده و به اصطلاح گوشی توسط کامپیوتر شناخته نمی شود. در اینگونه مواقع شما باید قبل از اتصال گوشی خود به کامپیوتر، درایور آنرا برروی ویندوز نصب کنید تا پس از اتصال گوشی از طریق کابل USB به کامپیوتر، با مشکل مواجه نشوید

admin بازدید : 77 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی Dead Rising 3 برای کامپیوتر

بازی کامپیوتر Dead Rising 3 یکی از بازی های اکشن و سبک بقا می باشد که توسط استودیو Capcom Vancouver طراحی و ساخته شده و به تازگی برای پلتفرم PC توسط کمپانی Capcom منتشر شده است . وقایع داستانی بازی خیزش مردگان 3 ده سال بعد از وقایع The Fortune City Outbreak رخ می دهد . کارکتر اصلی بازی یک مکانیک جوان به نام Nick Ramos می باشد و در تلاش برای زنده ماندن از دست زامبی هایی در شهر خیالی (بیشتر…)

admin بازدید : 74 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Ashampoo Burning Studio رایت حرفه ای

نرم افزار Ashampoo Burning Studio یکی از معروف ترین نرم افزارهای رایت سی دی و دی وی دی و دیسک های بلوری می باشد . نرم افزار آشامپو در بیش از 14 سال تجربه توانست نسخه های متفاوتی برای این نسخه در سراسر دنیا عرضه کند . توانایی ساخت پوشه و رایت توسط دیسک های CD / DVD / BlueRay توسط نرم افزار آشامپو پشتیبانی می شود . محیط کاربری نرم افزار به صورت گرافیکی در نظر گرفته شده و کاربران میتوانند (بیشتر…)

admin بازدید : 86 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای کامپیوتر

بازی کامپیوتر Pro Evolution Soccer 2015 یکی از بازی های سبک ورزشی است که توسط Konami Digital Entertainment طراحی و ساخته شده و هر سال نسخه ای از آن برای تمامی پلتفرم ها به بازار عرضه می شود . در نسخه PES 2015 چهره ها و بازی های بسیاری از بازیکنان به نمونه های واقعی آن نزدیکتر شده اند . کار بسیار مهمی که کونامی در این سال انجام داده است ساخت مجدد 1000 بازیکن با استفاده از انیمیشن های (بیشتر…)

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 642
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 1118
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 262
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 655
  • بازدید ماه : 655
  • بازدید سال : 45,952
  • بازدید کلی : 336,246
  • کدهای اختصاصی